Monday, December 22, 2008

हिसाब किताव किताव बुझाएर यात्रा गर्न वाध्यत्ता

कविन्द्र नेपाल
बुटवल, मंसिर
३७ वर्ष अगाडि निर्माण पूरा भएको शिद्धार्थ राजमार्गको बुटवल तानसेन सडक खडमा यात्रा गर्ने यात्रुहरुले आफ्ना परिवारका सदस्यहरुलाई आफ्नो हिसाब किताव किताव बुझाएर यात्रा गर्न वाध्यत्ता र्सिजना भएको छ।
राज्यको तर्फबाट दिर्घकालिन समस्या समाधान हुनेगरि प्रयाप्त वजेट विनियोजन नहुनु , र्जिण सडकमा क्षमतम भन्दा वढि गाडि गुडनु , पहिरो नियन्त्रण हुन नसक्नु जस्ता कारणले वर्षा याममा मात्र नभई बा्रहैमास मनभरी त्रास वोकेर यात्रा गर्नु परेको हो।
चिडिया खोला देखि पाल्पा को दोभान सम्मको ४ किलो मिटर सडक ख48ड सरकारले समयकै मर्मत वा वैकल्पिक व्यवस्था गर्न नसकेमा केहि समय भित्रै आवागमन ठप्प हुने प्राविधिकहरु वताउछन्।
उत्तर दक्षिण जोड्ने एकमात्र राजमार्ग संगै पाल्पा , गुल्मी स्याङजा , कास्की , पर्वत वाग्लुङ, म्याग्दी , मुस्ताङ्ग अर्घाखाची जिल्लाको भविष्य जोडिएको छ। एक दिन सडक बन्दहुदा ठूलो घाटा बेहोर्नुपर्छ व्यावारीहरुले। उद्योग वाणिज्य संघ बुटवलका अध्यक्ष शकर श्रेष्ठले बेला―बेलाका बन्दका कारण ठूलो क्षति वेहोर्नु परेको र यथासक्य छिटो सडक मर्मत हुनुपर्ने बताउछन्। पर्यटनको राम्रो गन्तव्य स्थल पाल्पा भएपनि सडक अवस्थाका कारण एक पटक पाल्पा आएको विदेशी पर्यटक फेरी आउन नमान्ने पाल्पाका होटल व्यवसायीहरु बताउछन्। सडकसंगै पहाडी जिल्लाका समग्र विकास जोडिएको छ। वर्षायाममा कहाँ पुग्दा पहिरोले च्याँप्छ त्रास बोकेर हिड्न बाध्य भएको उद्योग वाणिज्य संघ बुटवलका अध्यक्ष श्रेष्ठले जोडे। पाल्पा, गल्मी, अर्घाखाँची स्याँङ्जा लगायतका पहाडी जिल्लाको भविष्य जोडिएको सडकमा पहिरो गएपछि सोहोर्न जानु भन्दा पहिरो नजादै सडक मर्मत गरि पहिरो रोकथाम गर्नुपर्ने धारणा श्रेष्ठको छ।
वुटवल चिडियाखोला बाटोको लागि सडक डिभिजन कार्यालय वुटवलले १५ लाख रुपैंयाँ बजेट छुट्याएको र यो बजेट सडक मर्मतका लागि प्रयाप्त नभएको र उक्त ४ किलोमिटर सडक राम्रोसंग मर्मत गर्नकालागि १० देखि १५ करोड रुपैंयाँ लाग्ने इन्जिनियरहरु बताउँछन्। सडकलाई सम्पूर्ण विकासको मेरुड48डको रुपमा लिन्छ। २०४६ सालको राजनैतिक परिवर्तन संगै विकासको गति पनि सोही रुपमा अगाडि बढेकाछन्। तर यहाँको ४ किलोमिटर सडक बन्नुको साटो विग्रदो गतिमा छ। यस सम्वन्धमा तात्कालिन प्रधानमन्त्री, अर्थमन्त्री सबैलाई यसबारे अवगत गराएपनि अझैसम्म कसैको ध्यान आकर्षण नभएको पाल्पाका उद्योगीहरु बताउँछन्।
यो सडकमा यात्रा गर्दा कतिले ज्यान गुमाए भने कति घाइते भएत कति सवा।री साधन नै क्षतविक्षेत भए। सडक चाडो भन्दा चाडो मर्मत हुनुपर्छ भन्नेमा कसैको दुई मत छैन्। सडक मर्मत मात्र नभएर यसको वैकल्पिक खोजि पनि हुन थालेको छ। वैकल्पिक सडक नुवाकोट देखि झुम्सा जोड्ने कुरा गरेपनि उक्त सडक पनि त्यति उपलब्धिमुलक हुन नसक्ने सडक डिभिजन कार्यालय बुटवलका इन्जिनियर कृष्ण भ48डारी बताउँछन्। सडक मर्मतकालागि ठूलो धनराशी लाग्ने हँुदा प्रयाप्त बजेट सहयोग गर्न नसके पनि सडक यथासक्य चाडो मर्मत गर्नकालागि आफूले भ्याएजति सम्पूर्ण सहयोग गर्ने बुटवल नगरपालिकाका कार्यकारी अधिकृत कृष्णप्रसाद जैसीले बताए।

No comments: